Pogoji poslovanja


Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine toner-kartusa.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Obligacijskim zakonikom (OZ) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).


Prosimo vas, da splošne pogoje poslovanja pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete.


Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.


Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe internetne trgovine s strani kupca (uporabnika), kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.



Podatki o podjetju


Minevra, Matjaž Kramar s.p.
Krallova 31
8000 Novo mesto

IBAN SI56 0317 6100 0357 473 (SKB)
Matična številka: 3260682000
ID za DDV: 85956287
SRG:

e-pošta: info@minevra.eu
Tel.: 041649387


S spletno trgovino toner-kartusa.si (v nadaljevanju  »spletna trgovina«) upravlja podjetje Minevra, Matjaž Kramar s.p. (v nadaljevanju »prodajalec«). Ob registraciji v spletno strgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in se povezujeta z vnesenimi podatki. Kupcu se tako olajša sam nakup, ponudnik pa zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.


Dostopnost informacij


(povzetek zakonodaje)
Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:



-  identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
-  kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
-  bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
-  dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

-  pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
-  vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
-  način plačila in dostave,
-  časovno veljavnost ponudbe,
-  rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi to, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
-  pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.



Ponudba artiklov


Artikli v spletni trgovini so pogosto ažurirani. Trudimo se, da so informacije o njih in fotografije posodobljene in točne, za morebitne napake se opravičujemo in nam jih je možno sporočiti na info@minevra.eu. Če artikli niso na zalogi, pa je to tudi jasno označeno na spletni strani ali v mailu, ki ga kupec prejme ob naročilu.


Načini plačila


Prodajalec omogoča naslednje načine plačila.


- z nakazilom na račun upravitelja portala spletne trgovine po ponudbi/predračunu.
- s plačilom PayPal - Pri plačilu s PayPay ni popusta na redne cene. Vračilo sredstev v primeru neprevzetega ali vrnjenega blaga Vam lahko vrnemo le v EUR na Vaš bančni transakcijski račun. Vračilo sredstev v obliki kripto kovancev ali v gotovini NI MOŽNO!

-kriptovalute - Veljajo spletne cene + 1% provizija plačilnega sistema BitPay za naročila in plačila v spletni trgovini. Plačilo je možno tudi preko poslanega e-maila, kjer povezavo za plačilo pošljemo na vaš e-mail naslov, vi le še izberete želeno valuto BTC ali BCH, sistem preračuna trenutni tečaj in vi skenirate generirano QR kodo. Vračilo sredstev v primeru neprevzetega ali vrnjenega blaga Vam lahko vrnemo le v EUR na vaš bančni transakcijski račun. Vračilo sredstev v obliki Bitcoin ali v gotovini NI MOŽNO!


Ob naročilu nad 50,00 € z DDV so stroški pakiranja in dostave brezplačni
Ob naročilu do cene izdelkov pod in vključno z 50,00 € z DDV znašajo stroški pakiranja in dostave 2,99€ s pošto Slovenije . Pakete pošiljamo samo znotraj Republike Slovenije.
Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za morebitno dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Republike Slovenije.


Naročilo


Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji končni in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme račun na vpisan elektronski naslov.


Lastništvo blaga


Dobavljeno blago je do celotnega plačila last podjetja Minevra, Matjaž Kramar s.p.



Cene


Cene vsebujejo 22 % DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (takrat kupec tudi prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.


Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.
Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma oziroma do razprodaje zalog.


Garancija


Garancija se uveljavlja samo z garancijskem listom ali originalnim računom.


Kupec lahko blago reklamira tako, da ga prinese osebno v servis Minevra, Matjaž Kramar s.p. Krallova 31, 8000 Novo mesto. ali pa ga pošlje na naslov podjetja Minevra, Matjaž Kramar s.p., Krallova 31, 8000 Novo mesto.


 


Vsak izdelek ima ob pravilni uporabi zagotovljeno zakonsko predpisano 12 mesečno garancijo.  Garancijski roki za posamezne izdelke so zapisani v podrobnostih artikla, garancijskem listu ali na računu, ki ga prejmete ob nakupu.


Zakonski rok za popravilo oz. odpravo napake je 45 dni, od dneva, ko je servis Minevra, Matjaž Kramar s.p. oz. pooblaščeni servis prejel zahtevo za uveljavljanje garancije.


V primeru, če servis Minevra, Matjaž Kramar s.p. oziroma pooblaščeni servis v zakonskem roku ne odpravi napake, je dolžan potrošniku brezplačno zamenjati izdelek z enakim novim izdelkom.


Garancijska popravila oziroma zamenjave se izvajajo v servisu Minevra, Matjaž Kramar s.p. ali v pooblaščenih servisih, navedenih na garancijskem listu.


Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti (osebno, pisno) z oskbnikom spletne trgovine www.toner-kartusa.si.


V primeru, da artikla ni več na zalogi oziroma ni več dobavljiv in ga zato ni možno nadomestiti z enakim, se po medsebojnem dogovoru s stranko artikel zamenja za takega, ki cenovno in kvalitetno ustreza reklamiranemu.


V primeru izgube računa, se prepis originalnega računa zaračuna 5 eur z vključenim DDV (administrativni stroški + poštnina).


Pri neupravičenih reklamacijah, ko napaka v servisu ni ugotovljena, si pridružujemo zaračunati porabljen čas za testiranje in odkrivanje napake. Za kompatibilnost in ustrezno združljivost s starejšimi oziroma z ločeno kupljenimi komponentami ne moremo garantirati in te vrste težav se ne smatra kot razlog za uveljavljanje garancije.


Za fizično uničene komponente garancija ne velja.


Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe oz. od naročenega blaga 


Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č in 43.d členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov info@minevra.eu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Vračilo prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo  s klikom tukaj. (tukaj link postavi, ne pozabi…)

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju blago nepoškodovano, nerabljeno in z vso priloženo dokumentacijo tudi vrniti v originalni embalaži. Potrošnik vrne blago na naslov: Minevra, Matjaž Kramar s.p. Krallova 31, 8000 Novo mesto

Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo in so ob dostavi zavrnjene. Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga prodajalec ob morebitnem vračilu prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

Stranka mora obvezno v roku 14 dni javiti na email info@minevra.eu namero, da bo izdelek vrnila, mi pa bomo poslali navodila za vračilo. Stranka ima potem še 14 dni časa, da izdelek vrne na naš naslov. V nasprotnem primeru žal denarja ne moremo vrniti.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun oziroma kartico ali PayPal račun, uporabljen pri plačilu naročila.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promo koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le maksimalno vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta
Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. 


Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani, v polni originalni embalaži in kompletni. Pri vračilu obvezno priložite kopijo ali originalni račun oziroma dobavnico in izpolnjen obrazec za vračilo blaga.


Možnost vračila blaga oziroma odstopa od pogodbe ne velja v naslednjih primerih:
-če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam ali če gre za izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe.
-pri programski opremi, če je potrošnik odprl pečat ali registriral ali aktiviral ključ.


-če je izdelek vidno rabljen ali je vsebina pomankljiva.





-če je kupec podjetje, sprejema pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine, kot to velja za fizične osebe. Želje za vračilo v tem primeru obravnavamo individualno in v okviru možnosti dobaviteljev.





Servis


Servis izdelkov kupljenih v spletni trgovini toner-kartusa.si se vrši v pooblaščenih servisih dobaviteljev, ki so navedeni na garancijskem listu (posameznega dobavljenega artikla), ostalo v Minevra, Matjaž Kramar s.p. Krallova 31, 8000 Novo mesto





Stvarna napaka


Napaka je stvarna, kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. 

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma z vsemi pisnimi navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla ali z vračilom izdelka ali z nedvoumno fotografijo izdelka (odvisno od artikla, o tem stranko obvestimo v samem postopku). 
Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, če se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake.

Obrazec za prijavo stvarne napake je dostopen  s klikom tukaj.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.














Poškodovane poštne pošiljke


V kolikor po Pošti Slovenije ali drugi dostavni službi prejmete vidno poškodovano pošiljko morate takoj ob prevzemu pošiljke, oziroma škodo ugotovite naknadno od odprtju, TAKOJ o tem obvestite dostavno službo (voznika ali vašo lokalno pošto, ki vam je pošiljko dostavila). Nujno shranite kompleten izdelek in vso embalažo, na kateri je običajno vidno tudi mesto poškodbe. Skupaj z osebjem pošte boste naredili ¨zapisnik o poškodovani pošiljki¨, ki ga podpišete Vi in osebje Pošte. Svetujemo (Priporočamo), da poškodbe tudi takoj foto dokumentirate. Zapisnik je osnova za uveljavljanje reklamacije, brez njega ne moremo peljati postopka reklamacije. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Škodne zahtevke na Pošti Slovenije obravnavajo komisijsko in na podlagi odgovora ali odobritve se kupcu vrne kupnina oziroma naroči nov artikel.


Podjetje Minevra, Matjaž Kramar s.p. Krallova 31, 8000 Novo mesto, si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.


Varovanje osebnih podatkov in GDPR


Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretjim nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.


PRIREDI SAM, kot imaš ti dejansko:


Obdobje hrambe Zagotavljamo vam, da vaše podatke hranimo le toliko časa, kolikor je potrebno, da se izpolni namen, zaradi katerega so bili posamezni podatki zbrani in nadalje uporabljeni, in sicer:


- dnevniške datoteke spletnega strežnika se hranijo 3 (tri) mesece;


- podatki o povpraševanju se hranijo najdlje do konca leta, ki sledi zadnjemu povpraševanju;


- vsi podatki v zvezi s poslovnim sodelovanjem in sklenjeno pogodbe se hranijo še 5 (pet) let po zaključku sodelovanja na podlagi sklenjene pogodbe;


- vaši kontaktni podatki za namen neposrednega trženja se obdelujejo do preklica.


Če za določene podatke, ki se obdelujejo za realizacijo pogodb, obstaja drugačen zakonski rok shranjevanja (npr. računovodski ali davčni podatki), znaša rok hrambe 6 oziroma 10 let. V tem času je obdelava podatkov omejena.





Komunikacija


Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: 
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, 
- pošiljatelj bo jasno razviden, 
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, 
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, 
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.


Preglej in popravi si.


Avtorske pravice. Vse slike, logotipi, opisi izdelkov in gradivo objavljeno na spletni strani je avtorsko zaščiteno. Nepooblaščena uporaba ali posredovanje v druge medije nista dovoljena in sta protizakonita. Kopiranje, uporaba ali razmnoževanje je možno le s pisnim privoljenjem. Vse znamke, logotipi in slike so zaščitene in so last njihovih lastnikov podjetja Minevra, Matjaž Kramar s.p. Krallova 31, 8000 Novo mesto,.








Varstvo okolja nekja od tega moraš imeti zapisano, ker se s tem ubadaš. Priredi to je od mimo vrste. Vsaj nekja.


Oddaja odpadne električne in elektronske opreme (OEEO) Ob nakupu nove električne in elektronske opreme (EEO) lahko brezplačno oddate odpadno električno in elektronsko odpremo (OEEO) na vseh naših prevzemnih mestih. Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO), ki jo boste prepustili, mora biti po namenu uporabe in razvrstitvi v razred električne in elektronske opreme enaka dobavljeni/kupljeni, prav tako mora biti število oddanih kosov enaka številu dobavljene električne in elektronske opreme (EEO).





Pritožbe in spori


Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@minevra.eu. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.




Izvensodno reševanje potrošniških sporov



Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje,ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.(ne pozabi dati linka tukaj)

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.



Postopek nakupa

Postopek nakupa poteka na naslednji način: 

1. Naročilo sprejeto

Kupec izbere željen izdelek s klikom na ikono “v košarico”. S klikom na “v košarici” lahko vedno pregleda kateri izdelki so že v košarici. Ko kupec konča z izbiranjem izdelkov klikne na ikono “Naročite izbrane izdelke s klikom tukaj”, ki kupca poveže na Obrazec za naročilo. V obrazec za naročilo kupec vpiše vse potrebne podatke, izbere način naročila ter način dobave (samo dobava /dobava in montaža). S klikom na ikono “Pošljite naročilo” kupec odda naročilo. Po oddaji naročila, kupec prejme potrdilo o naročilu oziroma kupoprodajno pogodbo po elektronski pošti. S tem je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.

Kupec ima možnost preklicati naročilo v roku ene ure od oddaje naročila. Napake, popravke ali dodatke k naročilu lahko kupec pošlje po elektronski pošti na info@lontech.si ali po telefonu 031 303 988. V primeru, da kupec ne prejme potrdila o naročilu na elektronski naslov, pomeni, da je prišlo do tehnične napake, ali napačno vnešenih podatkov. Kupec lahko postopek ponovi, ali pa pošlje sporočilo po elektronski pošti na info@lontech.si ali po telefonu na 031 303 988.

2. Naročilo potrjeno

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in kupca obvesti o predvidenem roku dobave oziroma naročilo z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3. Blago odpremljeno

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje.


Preklic naročila


Vsako naročilo lahko tudi prekličete z odgovorom na elektronsko sporočilo, katerega prejmete ob oddaji naročila na vaš e-poštni naslov z odgovorom "Preklic". V kolikor bi želeli preklicati naročilo, nam čimprej pošljite e-pošto ali pa pokličite na telefonsko številko 041 649 387


Način prevzema


Blago naročeno v spletni trgovini toner-kartusa.si lahko prevzamete osebno v Minevra, Matjaž Kramar s.p., od ponedeljka do petka med 8.30 in 16.00 uro. Ko bo blago pripravljeno za prevzem, vas bomo o tem obvestili na vaš telefon oziroma elektronski naslov. Blago iz zaloge lahko prevzame še isti dan.
V kolikor ste prevzem blaga izbrali po "Pošti Slovenije" boste po odpremi blaga prejeli obvestilo na vaš elektronski naslov. Dostavna služba Pošte Slovenije dostavlja blago med 08.00 in 16.00 uro. Če vas v času dostave ni doma, bo kurir pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo ali prevzem na najbližji poslovalnici Pošte Slovenije.


Pri dostavi na dom, ki jo opravlja dostavna služba Pošta Slovenije, vam bodo zaračunani stroški dostave, ki se avtomatsko izračunajo glede na način plačila in težo pošiljke.



V primeru vašega osebnega prevzema, se vam strošek dostave ne obračuna.



Blago iz zaloge, naročeno do 13. ure, je običajno odpremljeno isti dan.


Za vse dodatne informacije smo vam na voljo preko info@minevra.eu ali na telefonski številki 041 649 387.





Pogoji poslovanja veljajo od 30.7.2019 in verjetno podpis tvoj in firme….