Pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine toner-kartusa.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Obligacijskim zakonikom (OZ) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Prosimo vas, da splošne pogoje poslovanja pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe internetne trgovine s strani kupca (uporabnika), kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.
Podatki
o podjetju
Minevra, Matjaž Kramar s.p.
Krallova 31
8000 Novo
mesto
IBAN SI56 0317 6100 0357 473 (SKB)
Matična
številka: 3260682000
ID za DDV: 85956287
SRG:
e-pošta:
info@minevra.eu
Tel.: 041649387
S spletno trgovino toner-kartusa.si (v nadaljevanju »spletna trgovina«) upravlja podjetje Minevra, Matjaž Kramar s.p. (v nadaljevanju »prodajalec«). Ob registraciji v spletno strgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in se povezujeta z vnesenimi podatki. Kupcu se tako olajša sam nakup, ponudnik pa zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu
vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja,
številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku
omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
-
bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s
poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost
izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem
mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način,
kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in
nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že
vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in
dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
-
rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za
odstop; poleg tega tudi to, če in koliko stane kupca vračilo
izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z
vsemi podatki o kontaktni osebi.
Ponudba artiklov
Artikli v spletni trgovini so pogosto ažurirani. Trudimo se, da so informacije o njih in fotografije posodobljene in točne, za morebitne napake se opravičujemo in nam jih je možno sporočiti na info@minevra.eu. Če artikli niso na zalogi, pa je to tudi jasno označeno na spletni strani ali v mailu, ki ga kupec prejme ob naročilu.
Načini plačila
Prodajalec omogoča naslednje načine plačila.
- z nakazilom na račun upravitelja portala spletne trgovine po
ponudbi/predračunu.
- s plačilom PayPal - Pri plačilu s
PayPay ni popusta na redne cene. Vračilo sredstev v primeru
neprevzetega ali vrnjenega blaga Vam lahko vrnemo le v EUR na Vaš
bančni transakcijski račun. Vračilo sredstev v obliki kripto
kovancev ali v gotovini NI MOŽNO!
-kriptovalute - Veljajo spletne cene + 1% provizija plačilnega sistema BitPay za naročila in plačila v spletni trgovini. Plačilo je možno tudi preko poslanega e-maila, kjer povezavo za plačilo pošljemo na vaš e-mail naslov, vi le še izberete želeno valuto BTC ali BCH, sistem preračuna trenutni tečaj in vi skenirate generirano QR kodo. Vračilo sredstev v primeru neprevzetega ali vrnjenega blaga Vam lahko vrnemo le v EUR na vaš bančni transakcijski račun. Vračilo sredstev v obliki Bitcoin ali v gotovini NI MOŽNO!
Ob naročilu nad 50,00 € z DDV so stroški pakiranja in
dostave brezplačni
Ob naročilu do cene izdelkov pod in
vključno z 50,00 € z DDV znašajo stroški pakiranja in dostave
2,99€ s pošto Slovenije .
Pakete pošiljamo samo znotraj Republike Slovenije.
Opozorilo:
ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj
Republike Slovenije. Za morebitno dostavo v druge države se
zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako
kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Republike
Slovenije.
Naročilo
Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je v spletni
trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje
prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega
trenutka so vse cene in drugi pogoji končni
in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Kot kupec velja
oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše
spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna
pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku
ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme račun
na vpisan elektronski naslov.
Lastništvo blaga
Dobavljeno blago je do celotnega plačila last podjetja Minevra, Matjaž Kramar s.p.
Cene
Cene vsebujejo 22 % DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (takrat kupec tudi prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne
podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem
primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo
naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.
Vse
posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma
oziroma do razprodaje zalog.
Garancija
Garancija se uveljavlja samo z garancijskem listom ali originalnim računom.
Kupec lahko blago reklamira tako, da ga prinese osebno v servis Minevra, Matjaž Kramar s.p. Krallova 31, 8000 Novo mesto. ali pa ga pošlje na naslov podjetja Minevra, Matjaž Kramar s.p., Krallova 31, 8000 Novo mesto.
Vsak izdelek ima ob pravilni uporabi zagotovljeno zakonsko predpisano 12 mesečno garancijo. Garancijski roki za posamezne izdelke so zapisani v podrobnostih artikla, garancijskem listu ali na računu, ki ga prejmete ob nakupu.
Zakonski rok za popravilo oz. odpravo napake je 45 dni, od dneva, ko je servis Minevra, Matjaž Kramar s.p. oz. pooblaščeni servis prejel zahtevo za uveljavljanje garancije.
V primeru, če servis Minevra, Matjaž Kramar s.p. oziroma pooblaščeni servis v zakonskem roku ne odpravi napake, je dolžan potrošniku brezplačno zamenjati izdelek z enakim novim izdelkom.
Garancijska popravila oziroma zamenjave se izvajajo v servisu Minevra, Matjaž Kramar s.p. ali v pooblaščenih servisih, navedenih na garancijskem listu.
Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti (osebno, pisno) z oskbnikom spletne trgovine www.toner-kartusa.si.
V primeru, da artikla ni več na zalogi oziroma ni več dobavljiv in ga zato ni možno nadomestiti z enakim, se po medsebojnem dogovoru s stranko artikel zamenja za takega, ki cenovno in kvalitetno ustreza reklamiranemu.
V primeru izgube računa, se prepis originalnega računa zaračuna 5 eur z vključenim DDV (administrativni stroški + poštnina).
Pri neupravičenih reklamacijah, ko napaka v servisu ni ugotovljena, si pridružujemo zaračunati porabljen čas za testiranje in odkrivanje napake. Za kompatibilnost in ustrezno združljivost s starejšimi oziroma z ločeno kupljenimi komponentami ne moremo garantirati in te vrste težav se ne smatra kot razlog za uveljavljanje garancije.
Za fizično uničene komponente garancija ne velja.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe oz. od naročenega blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č in
43.d členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh
podjetju na elektronski naslov info@minevra.eu sporoči, da odstopa
od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo
odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema
artiklov.
Vračilo prejetega blaga podjetju v roku za
odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora najkasneje v
14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju blago
nepoškodovano, nerabljeno in z vso priloženo dokumentacijo tudi
vrniti v originalni embalaži. Potrošnik vrne blago na naslov:
Minevra, Matjaž Kramar s.p. Krallova 31, 8000 Novo mesto
Po
prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa
opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z
odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk
z odkupnino ne sprejemamo in so ob dostavi zavrnjene. Kadar je
pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno
na dom ob sklenitvi pogodbe, ga prodajalec ob morebitnem vračilu
prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče
vračilo na običajen način po pošti.
Stranka mora
obvezno v roku 14 dni javiti na email info@minevra.eu namero, da bo
izdelek vrnila, mi pa bomo poslali navodila za vračilo. Stranka ima
potem še 14 dni časa, da izdelek vrne na naš naslov. V nasprotnem
primeru žal denarja ne moremo vrniti.
Vračilo
opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje
pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi
zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter
zagotavljanja evidence o plačilih se vračilo plačila kupcu izvede
z nakazilom na njegov transakcijski račun oziroma kartico ali PayPal
račun, uporabljen pri plačilu naročila.
Pri odstopu od
pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promo koda,
se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na
TRR uporabnika se vrne le maksimalno vplačani znesek. Darilni bon se
pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne
uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR
uporabnika.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni
v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno
odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z
znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po
elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno
ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico
do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih
napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov
(neuradno prečiščeno besedilo).
Odstop potrošnika od
pogodbe za artikle iz kompleta
Če se potrošnik odloči za
odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten
komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine.
Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne
napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila
kupnine.
Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani, v polni originalni embalaži in kompletni. Pri vračilu obvezno priložite kopijo ali originalni račun oziroma dobavnico in izpolnjen obrazec za vračilo blaga.
Možnost vračila blaga oziroma odstopa od pogodbe ne velja v
naslednjih primerih:
-če je izdelek narejen po navodilih
potrošnika in prilagojen njegovim potrebam ali če gre za izdelek,
ki mu je že potekel rok uporabe.
-pri programski opremi, če je
potrošnik odprl pečat ali registriral ali aktiviral ključ.
-če je izdelek vidno rabljen ali je vsebina pomankljiva.
-če je kupec podjetje, sprejema pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine, kot to velja za fizične osebe. Želje za vračilo v tem primeru obravnavamo individualno in v okviru možnosti dobaviteljev.
Servis
Servis izdelkov kupljenih v spletni trgovini toner-kartusa.si se vrši v pooblaščenih servisih dobaviteljev, ki so navedeni na garancijskem listu (posameznega dobavljenega artikla), ostalo v Minevra, Matjaž Kramar s.p. Krallova 31, 8000 Novo mesto
Stvarna napaka
Napaka je stvarna, kadar:
- artikel nima lastnosti, ki
so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- artikel
nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec
kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti
znana,
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile
izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je
prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom,
razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z
drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami
proizvajalca oziroma z vsemi
pisnimi navedbami na samem artiklu.
Kako se
stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni
napaki skupaj z natančnim opisom obvestiti v zakonsko določenem
roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla ali z vračilom izdelka
ali z nedvoumno fotografijo izdelka (odvisno od artikla, o tem
stranko obvestimo v samem postopku).
Vračilo zaradi
stvarne napake se lahko uveljavlja, če se napaka pokaže v roku dveh
let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake,
da o tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake.
Obrazec za prijavo stvarne napake je dostopen s
klikom tukaj.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake
na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu
potrošnikov.
Poškodovane poštne pošiljke
V kolikor po Pošti Slovenije ali drugi dostavni službi prejmete vidno poškodovano pošiljko morate takoj ob prevzemu pošiljke, oziroma škodo ugotovite naknadno od odprtju, TAKOJ o tem obvestite dostavno službo (voznika ali vašo lokalno pošto, ki vam je pošiljko dostavila). Nujno shranite kompleten izdelek in vso embalažo, na kateri je običajno vidno tudi mesto poškodbe. Skupaj z osebjem pošte boste naredili ¨zapisnik o poškodovani pošiljki¨, ki ga podpišete Vi in osebje Pošte. Svetujemo (Priporočamo), da poškodbe tudi takoj foto dokumentirate. Zapisnik je osnova za uveljavljanje reklamacije, brez njega ne moremo peljati postopka reklamacije. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Škodne zahtevke na Pošti Slovenije obravnavajo komisijsko in na podlagi odgovora ali odobritve se kupcu vrne kupnina oziroma naroči nov artikel.
Podjetje Minevra, Matjaž Kramar s.p. Krallova 31, 8000 Novo mesto, si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.
Varovanje osebnih podatkov in GDPR
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov
uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za
potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva,
ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi
podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretjim
nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren
tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega
uporabniškega imena in gesla.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij
na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna
elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje
sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot
oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo
označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe
v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od
prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne
želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost
vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti
osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko
ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova
info@minevra.eu. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel
pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga
vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je
bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno
reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka
in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi
glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se
ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni
spori rešijo sporazumno.
Izvensodno
reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega
izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot
pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik
lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju
potrošniških sporov. Podjetje,ki kot ponudnik blaga in storitev
omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni
strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno
reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo
potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Navedena ureditev izhaja
iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU)
št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju
potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in
Direktive 2009/22/ES.
Postopek nakupa
Postopek nakupa poteka na
naslednji način:
1. Naročilo sprejeto
Kupec
izbere željen izdelek s klikom na ikono “v košarico”. S klikom
na “v košarici” lahko vedno pregleda kateri izdelki so že v
košarici. Ko kupec konča z izbiranjem izdelkov klikne na ikono
“Naročite izbrane izdelke s klikom tukaj”, ki kupca poveže na
Obrazec za naročilo. V obrazec za naročilo kupec vpiše vse
potrebne podatke, izbere način naročila ter način dobave (samo
dobava /dobava in montaža). S klikom na ikono “Pošljite naročilo”
kupec odda naročilo. Po oddaji naročila, kupec prejme potrdilo o
naročilu oziroma kupoprodajno pogodbo po elektronski pošti. S tem
je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.
Kupec ima možnost
preklicati naročilo v roku ene ure od oddaje naročila. Napake,
popravke ali dodatke k naročilu lahko kupec pošlje po elektronski
pošti na info@lontech.si ali po telefonu 031 303 988. V primeru, da
kupec ne prejme potrdila o naročilu na elektronski naslov, pomeni,
da je prišlo do tehnične napake, ali napačno vnešenih podatkov.
Kupec lahko postopek ponovi, ali pa pošlje sporočilo po elektronski
pošti na info@lontech.si ali po telefonu na 031 303 988.
2.
Naročilo potrjeno
Če kupec naročila ne prekliče, gre
naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda,
preveri dobavljivost naročenih artiklov in kupca obvesti o
predvidenem roku dobave oziroma naročilo z razlogom zavrne. Ponudnik
lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave
pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o
nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji
nepreklicno sklenjena.
3. Blago odpremljeno
Ponudnik
v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje.
Preklic naročila
Vsako naročilo lahko tudi prekličete z odgovorom na elektronsko sporočilo, katerega prejmete ob oddaji naročila na vaš e-poštni naslov z odgovorom "Preklic". V kolikor bi želeli preklicati naročilo, nam čimprej pošljite e-pošto ali pa pokličite na telefonsko številko 041 649 387
Način prevzema
Blago naročeno v spletni trgovini toner-kartusa.si lahko
prevzamete osebno v Minevra, Matjaž Kramar s.p., od ponedeljka do
petka med 8.30 in 16.00 uro. Ko bo blago pripravljeno za prevzem, vas
bomo o tem obvestili na vaš telefon oziroma elektronski naslov.
Blago iz zaloge lahko prevzame še isti dan.
V kolikor ste
prevzem blaga izbrali po "Pošti Slovenije"
boste po odpremi blaga prejeli obvestilo na vaš elektronski naslov.
Dostavna služba Pošte Slovenije dostavlja blago med 08.00 in 16.00
uro. Če vas v času dostave ni doma, bo kurir pustil sporočilo, na
podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo ali prevzem
na najbližji poslovalnici Pošte Slovenije.
Pri dostavi na dom, ki jo opravlja dostavna služba Pošta Slovenije, vam bodo zaračunani stroški dostave, ki se avtomatsko izračunajo glede na način plačila in težo pošiljke.
Blago iz zaloge, naročeno do 13. ure, je običajno
odpremljeno isti dan.
Za vse dodatne informacije smo vam na voljo preko info@minevra.eu ali na telefonski številki 041 649 387.